Realizacja: Aplikacja dotykowa dla marki Beckers

Zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy aplikację dotykową dla marki Beckers przeznaczoną do sieci sklepów Castorama.
ikonka aplikacja
Strona startowa
Projektowanie aplikacji - Beckers, strona stratowa
ikonka aplikacja
Widok wyboru ścieżki
Projektowanie aplikacji - Beckers, wybór ścieżki
ikonka aplikacja
Lista kategorii
Projektowanie aplikacji - Beckers, kategorie
ikonka aplikacja
Lista aranżacji
Projektowanie aplikacji - Beckers, lista aranżacji
ikonka aplikacja
Widok aranżacji
Projektowanie aplikacji - Beckers, widok aranżacji
ikonka aplikacja
Widok produktu
Projektowanie aplikacji - Beckers, widok produktu
Aplikacje
Aplikacje
Drupal
Drupal
Obsługa IT
Obsługa IT
To kolejny projekt dla Tikkurila Polska S.A., która jest właścicielem marki Beckers. To również nasza kolejna aplikacja dotykowa, która tym razem przeznaczona jest do stref inspiracyjnych marki Beckers w sieci sklepów Castorama. Po raz kolejny udało nam się stworzyć bardzo atrakcyjną wizualnie, intuicyjną oraz bardzo praktyczną aplikację dotykową. Aplikacja umożliwia przeglądanie wgranych zdjęć aranżacji pomieszczeń podzielonych według 7 kategorii pomieszczeń, a następnie zmianę kolorów ścian. Narzędzie zmiany kolorów jest bardzo precyzyjne, dzięki czemu nakładane kolory wyglądają bardzo naturalnie i z zachowaniem wszystkich szczegółów, takich jak cienie. Dodatkowo dodaliśmy możliwość zdalnej aktualizacji przez administratora aranżacji i bazy kolorów, a także pobieranie statystyk użycia aplikacji z podziałem na wszystkie sklepy Castoramy, w których aplikacja została zainstalowana.
Podsumowanie
Aplikacja dotykowa dla marki Beckers to w skrócie:
- aplikacja kliencka: zainstalowana bezpośrednio w strefach inspiracji marki Beckers w sieci sklepów Castorama. Aplikacja ta nie wymaga żadnego zaangażowania personelu sklepu, ponieważ wszystko odbywa się automatycznie oraz obsługa aplikacji odbywa się zdalnie przez Internet. Do wykonania aplikacji wykorzystaliśmy AngularJS
- system zarządzania treścią: niewidoczny dla pracowników ani klientów punktów sprzedaży. CMS umożliwia generowanie plików aktualizacyjnych z nowymi aranżacjami oraz kolorami, a następnie wysłanie go poprzez Internet bezpośrednio do aplikacji klienckiej w sklepie.
- statystyki: zbierane są informacje o ilości wejść w dany widok, o wyborach konkretnych kolorów przez użytkowników, a także prezentowane są ścieżki poruszania się użytkowników w aplikacji. Wszystko odbywa się automatycznie.