Realizacja: Jedynka

Zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy nowy serwis internetowy dla marki Jedynka, należącej do spółki Tikkurila Polska S.A.
ikonka-desktop
Strona główna
projekt - strona glowna jedynka
ikonka-desktop
Lista produktów
projekt - lista produktow jedynka
ikonka-desktop
Widok produktu
projekt - produkt jedynka
ikonka-desktop
Paleta kolorów
projekt - paleta kolorow jedynka
ikonka-desktop
Widok inspiracji
projekt - inspiracja jedynka
ikonka-desktop
Punkty sprzedaży
projekt - punkty sprzedazy jedynka
ikonka-telefon
Strona główna - telefon
projekt - strona glowna telefon jedynka
Aplikacje

Aplikacje

Drupal

Drupal

Prace programistyczne

Prace programistyczne

Responsywność

Responsywność

Nowa wizytówka marki Jedynka, którą wykonaliśmy dla firmy Tikkurila Polska S.A. to bogaty w funkcjonalności, ale łatwy w obsłudze responsywny serwis internetowy zbudowany w oparciu o system Drupal 7. Serwis prezentuje całą ofertę marki Jedynka w ciekawy i przejrzysty sposób. W celu uatrakcyjnienia strony internetowej stworzyliśmy interaktywne narzędzie "e-malarz", które umożliwia użytkownikowi wgranie zdjęcia i stworzenie wirtualnych ścian i następnie ich malowanie w barwy z oferty farb Jedynki. Ponadto stronę urozmaica interaktywny slider na stronie głównej, zaprojektowana z pomysłem strefa inspiracji oraz prezentacja produktów.
Podsumowanie
Celem projektu było stworzenie serwisu, który w sposób przejrzysty i atrakcyjny zaprezentuje pełną ofertę farb Jedynka z wyróżnieniem marki Jedynka Ogród Barw. Naszym zadaniem było również zaprojektowanie serwisu prostego w obsłudze oraz udostępniającego rozwiązania interaktywne mające na celu zatrzymać użytkownika dłużej na stronie. Automatyczne powiązanie m. in. kolorów pomiędzy sobą, kolorów do inspiracji, czy inspiracji pomiędzy sobą ułatwia obsługę strony, a także poruszanie się po stronie. Podstrony produktów zaprojektowane zostały w ten sposób, aby użytkownik mógł łatwo zapoznać się z opisem danej marki, mógł porównać dostępne kolory, obliczyć wydajnośc farby w kialkulatorze czy mógł przejść do odpowiedniej porady dotyczącej konkretnego produktu.