Realizacja: Jedynka

Zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy nowy serwis internetowy dla marki Jedynka, należącej do spółki Tikkurila Polska S.A.
ikonka desktop
Strona główna
Projektowanie stron www - Jedynka, strona główna
ikonka desktop
Lista produktów
Projektowanie stron www - Jedynka, lista produktów
ikonka desktop
Widok produktu
Projektowanie stron www - Jedynka, widok produktu
ikonka desktop
Paleta kolorów
Projektowanie stron www - Jedynka, paleta kolorów
ikonka desktop
Widok inspiracji
Projektowanie stron www - Jedynka, inspiracja
ikonka desktop
Punkty sprzedaży
Projektowanie stron www - Jedynka, punkty sprzedaży
ikonka desktop
Strona główna - telefon
Projektowanie stron www - Jedynka, strona główna widok mobilny
Aplikacje
Aplikacje
Drupal
Drupal
Prace programistyczne
Prace programistyczne
Responsywność
Responsywność
Nowa wizytówka marki Jedynka, którą wykonaliśmy dla firmy Tikkurila Polska S.A. to bogaty w funkcjonalności, ale łatwy w obsłudze responsywny serwis internetowy zbudowany w oparciu o system Drupal 7. Serwis prezentuje całą ofertę marki Jedynka w ciekawy i przejrzysty sposób. W celu uatrakcyjnienia strony internetowej stworzyliśmy interaktywne narzędzie "e-malarz", które umożliwia użytkownikowi wgranie zdjęcia i stworzenie wirtualnych ścian i następnie ich malowanie w barwy z oferty farb Jedynki. Ponadto stronę urozmaica interaktywny slider na stronie głównej, zaprojektowana z pomysłem strefa inspiracji oraz prezentacja produktów.
Podsumowanie
Celem projektu było stworzenie serwisu, który w sposób przejrzysty i atrakcyjny zaprezentuje pełną ofertę farb Jedynka z wyróżnieniem marki Jedynka Ogród Barw. Naszym zadaniem było również zaprojektowanie serwisu prostego w obsłudze oraz udostępniającego rozwiązania interaktywne mające na celu zatrzymać użytkownika dłużej na stronie. Automatyczne powiązanie m. in. kolorów pomiędzy sobą, kolorów do inspiracji, czy inspiracji pomiędzy sobą ułatwia obsługę strony, a także poruszanie się po stronie. Podstrony produktów zaprojektowane zostały w ten sposób, aby użytkownik mógł łatwo zapoznać się z opisem danej marki, mógł porównać dostępne kolory, obliczyć wydajnośc farby w kalkulatorze czy mógł przejść do odpowiedniej porady dotyczącej konkretnego produktu.