Realizacja: Aplikacja dotykowa dla marki Beckers

Zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy aplikację dotykową dla marki Beckers przeznaczoną do sieci sklepów Castorama.
ikonka-aplikacja
Strona startowa
Projekt - strona startowa beckers
ikonka-aplikacja
Widok wyboru ścieżki
Projekt - sciezka beckers
ikonka-aplikacja
Lista kategorii
Projekt - kategorie beckers
ikonka-aplikacja
Lista aranżacji
Projekt - aranzacje beckers
ikonka-aplikacja
Widok aranżacji
Projekt - aranzacja beckers
ikonka-aplikacja
Widok produktu
Projekt - produkt beckers
To kolejny projekt dla Tikkurila Polska S.A., która jest właścicielem marki Beckers. To również nasza kolejna aplikacja dotykowa, która tym razem przeznaczona jest do stref inspiracyjnych marki Beckers w sieci sklepów Castorama. Po raz kolejny udało nam się stworzyć bardzo atrakcyjną wizualnie, intuicyjną oraz bardzo praktyczną aplikację dotykową. Aplikacja umożliwia przeglądanie wgranych zdjęć aranżacji pomieszczeń podzielonych według 7 kategorii pomieszczeń, a następnie zmianę kolorów ścian. Narzędzie zmiany kolorów jest bardzo precyzyjne, dzięki czemu nakładane kolory wyglądają bardzo naturalnie i z zachowaniem wszystkich szczegółów, takich jak cienie. Dodatkowo dodaliśmy możliwość zdalnej aktualizacji przez administratora aranżacji i bazy kolorów, a także pobieranie statystyk użycia aplikacji z podziałem na wszystkie sklepy Castoramy, w których aplikacja została zainstalowana.
Podsumowanie
Aplikacja dotykowa dla marki Beckers to w skrócie:
- aplikacja kliencka: zainstalowana bezpośrednio w strefach inspiracji marki Beckers w sieci sklepów Castorama. Aplikacja ta nie wymaga żadnego zaangażowania personelu sklepu, ponieważ wszystko odbywa się automatycznie oraz obsługa aplikacji odbywa się zdalnie przez Internet. Do wykonania aplikacji wykorzystaliśmy AngularJS
- system zarządzania treścią: niewidoczny dla pracowników ani klientów punktów sprzedaży. CMS umożliwia generowanie plików aktualizacyjnych z nowymi aranżacjami oraz kolorami, a następnie wysłanie go poprzez Internet bezpośrednio do aplikacji klienckiej w sklepie.
- statystyki: zbierane są informacje o ilości wejść w dany widok, o wyborach konkretnych kolorów przez użytkowników, a także prezentowane są ścieżki poruszania się użytkowników w aplikacji. Wszystko odbywa się automatycznie.